Nyheter

2/3-2009

Ännu inga svar sedan sista samtalet med den "Högre i Näringskedjan" så idag fick jag nog, har kontaktat SVT och PLUS med Sverker och gett han lite upplysningar m.m, hör dom av sig kommer jag släppa all info och alla mail mellan mig och SE så dom kan göra ett reportage, det ändra som kommer "Maskeras" är namnen som jag har haft kontakt med så kan jag inte fällas för lagen PUL = Personuppgiftslagen. http://www.pul.nu/lagtext.html

Resterande är fakta till 100% ärligt...


På Återseende.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
20/2-2009

Jaha lite mera nyheter i ärendet W760i samt C902...

Som jag skrev nedan så kom ju W760i luren tillbaka från rep och var utbytt...Startade luren och kollade så den funkade, inga mera saker gjordes med luren...
Sålde den till en kille och han var glad och lycklig i typ 3 dagar *SUUCCCKKKKKK* då slutade # samt nr 8 knappen och givetvis joysticken till höger fungera, Men det var då SJÄLVA FAAANNNNN kan inte SE göra riktiga grejjer?... Ännu en gång gjorde jag ett välriktat mail till den person som är högre i "Näringskedjan på SE" och gjorde honom upplyst om detta fel samt så "hotade" eller rättare sagt lovade att jag nu började fundera på att kontakta Tv, programmet Plus med Sverker så han kunde göra ett snaskigt reportage om detta ärende med just A2 plattformarna och dessa defekter.

Jag blir heligt förbannad när jag inget får veta vad som händer i detta ärende med felsökning m.m, jag kommer ge SE mars månad - 2009 ut och har jag inte fått ett riktigt svar på vad felet är m.m så kommer jag basunera ut allt detta i media, samt så kommer jag redan efter helgen kontakta Plus och Sverker och se vad han skulle tycka om att göra ett program om detta.

Såg att folk kommenterat allt jag skrivit m.m om att dom inte haft problem med sina lurar med A2 plattform, jag kan inget mera en säga Gratttiiissssss till er som inte har haft eller har fel på luren.  Inte ens SE:s egna testpiloter har hittat denna bugg som jag gjort, och sitter man inte och testkör telefonen till max så kommer man ALDRIG hitta buggar.

Erbjöd mig faktiskt att bli deras testpilot och testa nya lurar åt dom m.m och hittas buggar ge rapport till dom på felen som hittas, men det lät inte som det var så intressant från deras sida... Kan det bero på att jag idag sitter på alldeles för mycke känslig information med fullständiga loggar med deras eget utvecklingverktyg m.m? Nåja dom får göra som dom vill men jag kommer aldrig lägga mig på ryggen och strunta i detta innan dom rett ut problemen till 100%...

Det värsta som finns är när stora företag BLÅSER sina kunder och tror att dom ska klara sig undan ansvar för sin produkt, då kan jag säga hoppas ni inte får mig till kund *Blink* då kan det bli jobbigt...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fick tillbaka min W760i från reparation, denna gång hade dom bytt ut den mot en utbytesenhet..
Kan det bero på att jag lovade rep verkstaden att om den kom tillbaka igen med fel så skulle jag
kontakta personen som är högre i "Näringskedjan" på SE i Sverige och berätta om deras service.

Fick även i början på denna vecka veta att SE jobbar febrilt med att hitta felen i plattformen, tydligen är
det ganska komplexa saker eftersom det tar sådan fruktansvärd tid att hitta och åtgärna felet / felen.

Hoppas LG slipper massa problem med sina telefoner som innehåller A2 plattformen (Vissa modeller)..

På återssende.... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Till sims



Hade jag tidfen och orken hade jag mer en gärna översatt allt till engelska så andra människor från världens alla hörn kan läsa vad jag hittat m.m, men tyvärr så har jag begränsat med fritid pga pluggnign och jobb...



Men om det finns en vänlig själ som läser min blogg och känner sig förbarmad över detta och har tiden får gärna översätta allt och sprida.... Jag skulle bli super glad om andra fick ta del av allt...



På Återssendet alla.

2009-02-20 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0